Sunday, September 30, 2007

Google into Google;)

Dla fanow IT Crowd:

Tuesday, September 25, 2007

Dlaczego NIE pracowac w polskich firmach IT.

A teraz bedzie troche o tym jak sie gdzie pracuje. Ten post po czesci zainspirowal ten artykul: brakuje informatykow, wszyscy wyjezdzaja, pensje rosna, ciezka sytuacja na rynku.
Nie bede jednak analizowal co, dlaczego i jak, przedstawie tylko pare filmow i dwa wnioski.
Film nr 1: (a jakby player nie dzialal, a niestety playery gazeta.pl maja to do siebie, ze nie dzialaja, to do zobaczenia tutaj)

Wniosek: "Dolacz do nas, a bedziesz mial szanse pracowac w nudnym srodowisku, jako szary tryb naszej machiny, dla nudnych branz, a efekt twojej pracy w wiekszosci pozostana niezauwazone.Chyba, ze wczesniej nuda cie zabije."
Btw: Sygnity to lider rynku IT, powstaly z polaczenia Computerland i Emax.

Film(y) nr 2:



Wniosek: "Mamy swietnych ludzi, swietne srodowisko i dbamy o to bys sie nie zanudzil. Innowacja, wolnosc, roznorodnosc. Praca to zabawa. "

I jak wiec myslicie, dlaczego NIE pracowac dla polskich firm IT? I nie jest to tylko kwestia pieniedzy.

Monday, September 24, 2007

Google Bookmarks

Male pytanie jesli czyta to ktos z Google:
Ile czasu potrwa zanim grupa zajmujaca sie Google Bookmarks zorientuje sie, ze przycisk Add Bookmark znajduje sie w absolutnie, totalnie, zlym, niewygodnym, cholernie irytujacym miejscu i przeniesie go nad labels z miejsca pod labels?

Labels:

Google Innovation

Warto zobaczyc, ciekawy film na temat szeroko pojetej innowacji oraz tego "jak to sie robi" w Google. Gosc (CIO firmy) mowi ciekawie i zgrabnie wiec prawie godzinna prezentacja wciaga i nie nudzi.

Z innej paczki: warto zwrocic uwage, ze Google udostepnil na swoim kanale na YouTube juz ponad 500 filmow. To wiecej niz niektore ministacje tv dostepne na satelicie. Warto przegladnac.

Labels: