Friday, January 25, 2008

Zagadka

Zagadka dla ekspertów SEO:  Wszystkie techniki, tricki i sztuczki obecnie zakładają, że algorytm Google jest jeden wspólny dla wszystkich.

Ale co zrobi branża SEO gdy personalizacja stanie się faktem?

Z opisu Google Personalized Search: Get the search results most relevant to you. Web History helps deliver more personalized search results based on what you've searched for on Google and which sites you've visited. You might not notice a big impact on your search results early on, but they should steadily improve over time as you use Web History.

I jeszcze kilka liczb: orkut w 2007 miał ponad 67mln użytkowników, gmail ponad 50mln a to nie jedyne sposoby w jakie google przywiązuje ludzi do informacji o nich. Oczywiście jest jeszcze dużo osób "anonimowych" korzystających z wyszukiwarek. Ale spora część tortu niedługo będzie otrzymywać wyniki dobranego do nich (mniej lub bardziej dokładnie) a nie do ustalanego w oparciu o ogół pageranku.

Co zrobi SEO w obliczu Semantic Web?

1 Comments:

Blogger Cezary Lech said...

Przeczytaj te artykuły:

http://www.sprawnymarketing.pl/artykuly/nowosci-swiata-seo/

http://www.sprawnymarketing.pl/artykuly/pozycjonowanie-20/

http://www.sprawnymarketing.pl/artykuly/czy-ruch-na-stronie-ma-wplyw-na-pozycjonowanie/

Myślę że sporo Ci wyjaśnią, dla branży SEO to co napisałeś nie jest żadną nowością. Google nie ma technologi semantycznej a personalizowane będą max 3 wyniki wyszukiwań.

10:58 PM  

Post a Comment

<< Home