Sunday, February 03, 2008

Spraw kilka

Zainteresowanym tematem marketingu w sieci, a zwlaszcza adrwords, analytics i SEM warto polecic blog Mariusza Gasiewskiego. A jako, ze autor jest Account Strategy Coordinator w Google wiec udziala dosc dokladnych i przydatnych informacji. I chociaz czasem brzmi to jak instrukcja obslugi pralki a nie blog, to z pewnoscia jest tam duzo do poczytania ;)

Najwazniejszy material (jak dla mnie) to darmowy ebook z kursem Google Analytics.

Dodatkowo, odnosnie poprzedniego posta Cezary Lech polecil lekture linkow:
Nowosci swiata seo
Pozycjonowanie 2.0
Czy ruch na stronie ma wplyw na pozycjonowanie
Nie zgadzam sie zbytnio z poleganiem na tym, ze google nie wchodzi w semantyke. Chociaz to tez szeroki termin i trudno okreslic gdzie sie konczy i gdzie zaczyna. W kazdym badz razie o tym jak ja to widze, wkrotce. :)

Wkrotce takze postaram sie poskladac cos na temat planowanego przejecia Yahoo przez Microsoft. Posrednio to dotyczy Google, wiec pozwole sobie na taka drobna odskocznie od glownego tematu.

Labels: , ,

3 Comments:

Blogger Cezary Lech said...

Hej ! Dzięki za podlinkowanie artykułów. Blog Mariusza jest świetny, razem ze Sprawnym Marketingiem konkurujemy z ittechonology.us w konkursie na Blog Roku 2007 - kategoria Profesjonalne - oddajcie swoje głosy ;).

Co do semantyki Google to sprawa jest o tyle jasna że sama Marissa Mayer potwierdziła tą informację w tym wywiadzie: http://www.idg.pl/news/128734_1.html

9:43 PM  
Blogger Einer said...

Tak, czytałem, tyle, że chodzi mi o same kwestie terminologii. To co ona mówi nie wyklucza personalizacji o której myślałem. Postaram się to spisać dokładniej za jakiś czas i byłbym wtedy ciekaw co o tym myślisz.

3:14 AM  
Anonymous Mariusz Gąsiewski said...

No cóż moje posty powieścią przygodową na pewno nie są :). Wiem, że nierzadko są dość suche, długie i mało zajmujące. Staram się jednak na nich przekazywać rzeczową wiedzę, przeznaczoną raczej do specjalistów i osób naprawdę zainteresowanych tematem niż do szerokiego grona odbiorców. Dzięki bardzo za docenienie mojej pracy! :)

7:01 PM  

Post a Comment

<< Home